Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не е, колега, 90% съм сигурен, че бензиновата подкача и издава тоя шум. А и стъпковия май при контакт още не играе никаква роля, после при запалване май се включва. А иначе мисля, че локализирах проблема. Сега като се прибирах от работата размених релето на бензиновата помпа с някакво друго, което е същото и запали пущината. Ама направих грешка, че преди това не пробвах да я запаля с нейното си реле да видя дали ще запали и сега ще я чакам 2 дена пак всичко да се оттече и да пробвам първо с нейното си реле и после с онова другото Но сега като дадох на контакт преди да запали си го чух тоя шум как подкача гориво и бех сигурен, че ще запали Та стискайте палци да е пустото реле - да сменявам и да забравям за шибания проблем с паленето!
    Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
    Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
    Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Nyte Покажи съобщение
      Не е, колега, 90% съм сигурен, че бензиновата подкача и издава тоя шум. А и стъпковия май при контакт още не играе никаква роля, после при запалване май се включва. А иначе мисля, че локализирах проблема. Сега като се прибирах от работата размених релето на бензиновата помпа с някакво друго, което е същото и запали пущината. Ама направих грешка, че преди това не пробвах да я запаля с нейното си реле да видя дали ще запали и сега ще я чакам 2 дена пак всичко да се оттече и да пробвам първо с нейното си реле и после с онова другото Но сега като дадох на контакт преди да запали си го чух тоя шум как подкача гориво и бех сигурен, че ще запали Та стискайте палци да е пустото реле - да сменявам и да забравям за шибания проблем с паленето!
      И аз го чувах тоя шум, едно като пищене.И според мен е помпата.Даже си чувах моята помпа като работеше на място колата.
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #18
        Ами аз по време на работа не я чувам, колега. Чувал съм иначе, че някои започват да "вият". А мойта при контакт просто издава звук като вибриращ телефон при покачването на бенз' Поне аз така си го обяснявам, може и нещо друго да е, но и от други хора съм чувал, че е точно това нещо!
        Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
        Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
        Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

        Comment


        • #19
          Аз също от 2 дни се боря с тоя проблем на 146 1,6 ТС. Помпата си подава гориво, като се подаде контакт (даже го видях бензина на отворен маркуч). И аз разменях 3-те еднакви релета (същите като на схемата), пръсках няколко пъти със спрей, мерих с пробна лампа на буксата, която влиза в помпата и няма ток. На 20 опита 1 път сработва. Утре продължавам с директно подаване на ток на помпата, днес не остана време, а и е малко мястото около помпата и си трябва по-прецизно ровичкане.
          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

          Comment


          • #20
            Колега, да не би всички релета дето си пробвал да са дали фира?
            Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
            Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
            Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

            Comment


            • #21
              Не вярвам. Още повече, че другите 2 са за компресора на климатика и за 2-ра степен на перката, а те си работят.
              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

              Comment


              • #22
                Аха... Ами значи сигурно или помпата е заминала или някъде по връзката към нея имаш проблемация. На мен днеска ми пращат новото реле, не съм палил Алфичката от 2 дена за да може да се оттече всичко що е покачила и да мога да тествам преди да сложа новото но съм 90%, че проблемът ми е оттам.
                Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                Comment


                • #23
                  Ситуацията при мен - помпата работи. Като подам + директно от акумулатора на клемата под релето помпата сработва. Днес сложих ново реле и като дам на контакт помпата се чува. Даже закачих пробна лампа за същата клема на релето и тя свети докато е на контакт. По-точно помпата работи и лампата свети докато компа прави проверка и лампите в таблото ( температурата, дюзата и АБС) светят. Не знам така ли трябва да бъне, но и от проби падна акумулатора. Сега излизам да пробвам с по-здрав и ... дано тръгне.

                  Допълнение:
                  Бензин идва до рейката, но не го изкарва през дюзите. Ток няма и на свещите. Май е сдал багажа датчика на коляновия вал, който смених веднага след като купих колата преди 3-4 месеца. Търсенето на проблема ще продължи след Калояново
                  Last edited by PEPI-2ALFA; d.m.y г., 21:20.
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • #24
                    Сагата продължава

                    И така, при мен отново се появи проблема с непаленето от вчера Сутринта я покарах колата, следобед ми се наложи да изляза, качвам се, въртя на контакт и не чух помпата да подкачва и си помислих, че просто не съм я чул понеже беше шумно. Въртя ключа и пущината не пали Отворих капака, смених релето на бензиновата помпа с едно друго, което беше същото но нищо. Днеска с един колега се опитахме да открием къде точно е проблема. Прилагам една картинка:



                    Работата е, че когато подам на контакт нито едно реле от тези до акумулатора (които съм маркирал с 2) не цъка, което не ми се струва наред. Някой може ли да ми каже дали при даване на контакт би трябвало да се чува цъкане оттам. И също така се чудя за какво е червеното реле, нещо ме кара да си мисля, че поблема е именно в него. Aко евентуално се намери и някой колега от Пловдив, с чието червено реле да пробвам дали ще запали колата ще съм му много благодарен!

                    P.S. При контакт се чува щракване само от тези релета, които съм маркирал с 1.
                    Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                    Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                    Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                    Comment


                    • #25
                      Проблема се оказа главното (червено) реле както си и мислех. Днес ходих до Викиват и взех едно реленце за 3 лв., сложих го и всичко заспа Вече за втори път бера ядове с тия релета. Някой може ли да ми предложи добър токаджия в Пловдив, който да ми погледне тоците на колата дали са ОК, че ми е малко съмнително това горене на релетата

                      P.S. В "Динекспрес" за такова реле ми търсиха 50 лв. И с друго нямало да стане, само с оригинално...
                      Last edited by Nyte; d.m.y г., 20:08.
                      Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                      Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                      Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                      Comment


                      • #26
                        Аз да пиша в тая тема за да не отварям нова... пак въпроса е за бензиновата помпа и за този шум, който се чува на контакт... Аз от както съм взел колата вече 3г и като дам на контакт никога не се е чувал тоя шум, но имам и един др. проблем... помпата ми вие ... Искам да ви попитам карането с такава помпа вредно ли е за колата нуждае ли се от смяна или има отремонтиране ?До сега, когато съм врътнал си е палела ...
                        Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

                        Comment


                        • #27
                          Колега аз моята я карам вече 6 години с виеща помпа.Още като я взех и в сервиза викат, че е мъртвец до 2 месеца, обаче тя си вие така и досега.Взех си нова помпа на Хофер обаче така си стои в кутията, понеже няма кой да я смени и само дето дадох 100лв за нея.Ако искаш карай си я така, пък като изгори свиркай ще ти дам мойта . Аз така си карам и не мисля да се занимавам да я сменям ако не умре.
                          П.С. И при мен няма никакъв шум при даване на контакт, ама на мен не ми гасне и лампата на инжекциона, докато не запаля.Не знам дали е нормално за боксьора
                          Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
                          Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
                          Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Cardinala Покажи съобщение
                            Колега аз моята я карам вече 6 години с виеща помпа.Още като я взех и в сервиза викат, че е мъртвец до 2 месеца, обаче тя си вие така и досега.Взех си нова помпа на Хофер обаче така си стои в кутията, понеже няма кой да я смени и само дето дадох 100лв за нея.Ако искаш карай си я така, пък като изгори свиркай ще ти дам мойта . Аз така си карам и не мисля да се занимавам да я сменям ако не умре.
                            П.С. И при мен няма никакъв шум при даване на контакт, ама на мен не ми гасне и лампата на инжекциона, докато не запаля.Не знам дали е нормално за боксьора
                            По принцип трябва да свети като си на контакт и като врътнеш и запалиш след секунди трябва да изгасне ... Незнам мене просто ме дразни това виене... може би щото и гърнето ми е спукано и колата пърди преждевременно... ама иначе от към капака се чува много добър звук
                            Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Cardinala Покажи съобщение
                              Колега аз моята я карам вече 6 години с виеща помпа.Още като я взех и в сервиза викат, че е мъртвец до 2 месеца, обаче тя си вие така и досега.Взех си нова помпа на Хофер обаче така си стои в кутията, понеже няма кой да я смени и само дето дадох 100лв за нея.Ако искаш карай си я така, пък като изгори свиркай ще ти дам мойта . Аз така си карам и не мисля да се занимавам да я сменям ако не умре.
                              П.С. И при мен няма никакъв шум при даване на контакт, ама на мен не ми гасне и лампата на инжекциона, докато не запаля.Не знам дали е нормално за боксьора
                              Това е нормалното държание на 1.6 боксер с рочестер инжекцион
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                                Това е нормалното държание на 1.6 боксер с рочестер инжекцион
                                Кое по-точно е нормално да вие или да не шуми на контакт ?
                                Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

                                Comment

                                Working...
                                X